Bericht - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu Bericht - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu

Bericht

Blijf op de hoogte en volg Wijsamen

16 Februari 2015 | Indonesië, Senggigi


De wereld is klein...

Deze advertentie kreeg ik van Aaltje, zij zag m in het AD met de vraag of hij misschien voor Onze Jo kon zijn en stuurde m naar ons op Lombok.

Nou en of deze voor Jo is, dat kan toch niet anders ???
Jo en Peet dat is DE combi.

Valentijnsdag ?
Ik ben elke dag blij met jou!
LIEVE JO,
Vandaag al 2084dagen samen,maar wat mij betreft
zijn we pas net begonnen.Ik wil je nooit meer kwijt!
JE BENT GEWELDIG! IK HOU VAN JE!
XXX peter.

Als dat niet lief is...?
Alleen vreemd dat ze me er niks over heeft verteld, zou het dan toch een andere Jo en Peet zijn ???

Vandaag weinig te melden alleen dat het bloedverziekend heet was en we dan ook om half 4 het zwembad zijn uitgevlucht want zelfs daar was het te heet.
Om 5 uur kwam de masseuse en dat was een heerlijk uur.
Daarna naar de Office voor een lekker tomatensapje en een mooie zonsondergang.
Bij het oversteken werden we weer bijgestaan door de jongens van de security ( het was weer familyday dus berendruk)
Aan de rand van het zwembad lekker getafeld, geskypt met mijn oudste kleinzoon en Anketank en nu lekker slapen...
Jullie goedemorgen als je dit leest.


  • 16 Februari 2015 - 07:28

    Jo:

    Grappig, maar het was niet Peet die het schreef ;)

  • 16 Februari 2015 - 09:32

    Wijsamen Naarlombok:

    Echt jammer, ik had het wel heel erg toevallig en ook bijzonder gevonden... :-)

  • 16 Februari 2015 - 10:06

    Lenny:

    Gezellig weer je foto's.
    Het is maar goed dat de security jullie helpen met oversteken.
    Familyday ook leuk om dat allemaal te bekijken.
    Geniet nog maar lekker hoor.
    Hier is het lekker licht en zonnig, nog wel fris.
    Beter dan grijs en nat.
    Karla wat leuk de tweeling met hun grote zus.
    Ze groeien als kool.
    Bijzonder om zo een advertentie te lezen en dat die niet van jullie is.
    Ik ga ramen zemen, dat is nu een half jaar geleden.
    Dan mag het wel weer.

  • 16 Februari 2015 - 13:35

    Aaltje:

    Sorry Jose/peter , het is wel erg toevallig allemaal.

    (volgend jaar misschien...)

  • 16 Februari 2015 - 14:07

    Hanneke:

    Dat is toevallig!!!, er zijn dus meer JO en Peet zo gelukkig als jullie,haha wat een leuke foto Karla, lekker drietal, Els jou foto's zijn ook weer mooi, je hebt er al heel wat zeg, hier schijnt een zonnetje, maar is koud, hebben gister een peuter bed voor Izzy neer gezet, en ledikant weg, wat wordt ze groot he??gaat al lekker babbelen,, voor iedereen een fijne dag, voor jullie straks welterusten.xx

  • 16 Februari 2015 - 15:31

    Wijsamen Naarlombok:

    Leuke berichtjes, wij hebben de laatste inkopen gedaan en gaan nu slapen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Senggigi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

thuis

19 Februari 2015

weer naar huis

18 Februari 2015

laatste dag voor vertrek

17 Februari 2015

laatste tripje

16 Februari 2015

Bericht
Wijsamen

Ons boek 2014-2015 deel 2

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 4730

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: