thuis - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu

thuis

Blijf op de hoogte en volg Wijsamen

20 Februari 2015 | Nederland, Schenkel

Vandaag is het er niet meer van gekomen om nog te zwemmen want we kregen tijdens het ontbijt al bezoek van mensen die ons gedag wilden zeggen.
Daarna kwam Jan nog ff, daarna Eka met haar ouders, daarna de rest van de koffers pakken.
Ze werden vlot weggedragen door de sterke boys van het hotel, hup...gewoon op de schouders alsof het veertjes waren(van 30 kg)
Toen nog ff een halve (knots van een) meloen opgegeten en dragonfruit en manggis die we van het personeel hadden gekregen, waarvan we een geoot deel doneerden aan de keuken- en restaurantstaff.
Die stonden met z'n allen heerlijk te smullen.
Daarna moesten er natuurlijk foto's worden gemaakt van iedereen met ons en zonder ons, daarna weer met ons.
Marcel bracht ons weg naar de luchthaven en hielp ons met de betaling van de boete omdat ons visum 2 dagen was verlopen.
We kregen ook nog vouchers voor de Sheraton lounge, waar we heerlijk een hapje en een drankje konden gebruiken.
Een van de meisjes die een paar maanden geleden is bevallen kwam met haar
man en zoontje naar de luchthaven toe om ons gedag te zeggen.
Haar man had 3 dagen gewerkt aan een fotolijstje gemaakt van lucifertjes, supermooi gemaakt.
Nadat we het drietal gedag hadden geknuffeld gingen we weer naar boven om nog een paar berichten op FB te plaatsen, waar we een hoop lieve berichten op kregen...lief !
Nu zitten we boven Borneo terwijl ik dit schrijf en wat later zal ik (op de tweede vlucht) verder schrijven...

We zijn nu in Singapore, hadden een hotspot gevonden maar helaas was het internet dusdanig langzaam dat we het maar hebben laten gaan.
Nu zitten we net in het vliegtuig en over 20 minuten gaan we de lucht in.
Nog ff geshopt op de luchthaven met de 120 SD die we hadden en waar Marcel nog een voucher van 20'bij heeft gedaan omdat die volgende week verliep en hij hem niet meer zou gebruiken.
Het is een nieuw scheerapparaat voor Frits geworden met wat bijbetaling.
Nu zitten we voor ons eigen tv-scherm, met muziek, USB en internetaansluiting, we weten alleen nog niet of we er iets aan hebben (als het al werkt)
We gaan het zien.
Geen internet dus, wel een oplader voor mobiele apparatuur zodat je als je aankomt niet meer met een lege telefoon zit.
Lekker geslapen tijdens de vlucht.
Peet kwam ons ophalen, ff koffie gedronken met een bruine boterham plus parkeren is samen 34 euro. Daar kunnen we met drie personen 4 dagen van eten op Lombok.
Maar goed, het is niet anders, overschakelen naar het westen, het rijke westen...
Het is hier vreselijk koud :-(
We zijn nu thuis, ben de koffers aan het uitpakken, kleding kan op een beetje na zo de kast in.
Het huis was lekker warm en de boodschapjes lagen ook klaar, heerlijk.
De badkamer ziet er prachtig uit, het schilderwerk en de hal idem dito, Goran, Floor, Anketank, Nena en wie er nog meer hebben geholpen (Goran's ouders geloof ik) heel
Heel erg bedankt, we zijn er heel erg blij mee.
De eerste echte koffie zit alweer in onze buik....
Bedankt dat jullie allemaal hebben meegelezen en ook voor alle reacties.
Xxxxx

• 20 Februari 2015 - 11:56

Paula:

Weer de eerste, graag gedaan Elsje, het was weer een feestje om al je berichten te lezen.
    Het laatste verslag is zeker weer de moeite waard, en fijn dat je huisje helemaal klaar is, hard gewerkt dus.

Een warm welkom thuis, kacheltje aan, kranten en post doornemen, koffers opruimen, de verzekering informeren voor de deuk in de koffer, een drukke dag dus na zo'n lange reis, jullie zullen wel moe zijn, rust lekker uit verder, we horen wel weer iets van jou.
    Je sloft niet, het blijft de hele week takkenweer.
    Liefs voor jullie alledrie. Xxx

• 20 Februari 2015 - 12:40

MIA:

Gelukkig weer veilig thuis,ook weer fijn
    Els ik geloof dat je nog nooit zo dun bent geweest,je wordt een klein fréle vrouwtje :-))
    wij zijn druk bezig met notaris belastngdienst noem maar op
    maar het is zo'n bevrijding ,straks lekker in een appartementje zonder zorgen

• 20 Februari 2015 - 12:53

Constance:

heerlijk dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Even wennen natuurlijk.
    Bedankt voor de heerlijke tijd dat we met jullie mee hebben kunnen genieten.
    Hoop volgende keer er lijfelijk ook bij te zijn.
    Rust even lekker uit.
    Heel veel liefs natuurlijk voor jullie alle drie.

• 20 Februari 2015 - 14:55

Wijsamen Naarlombok:

Mia, ik ben nu hetzelfde als toen we trouwden.
    Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je appartementje... Heerlijk, alles gelijkvloers.
    Ja Constance, we zien elkaar weer snek.
    Paultje, we hebben geen schade, op was krassen na.
    Alles is uitgepakt en opgeruimd, de post komt in t weekend wel.
    Fijn om weer thuis te zijn...