weer naar huis - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu weer naar huis - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu

weer naar huis

Blijf op de hoogte en volg Wijsamen

19 Februari 2015 | Indonesië, Senggigi

De laatste dag, plus de vertrekdag, alles in één.
Vandaag is het voor de Hindu's Nyepi, het feest van de stilte.
Men blijft binnen en gebruikt als ze wegmoeten geen gemotoriseerd vervoer, de lichten blijven uit en met eet en drinkt niet, van de toeristen wordt hetzelfde verwacht, in ieder geval ingetogen gedrag, het was al heel vroeg, heel druk bij de tempels.
Aan het einde van de dag loopt met met zelfgemaakte poppen door de straten.
Op Bali gaan ze zelfs zo ver dat er geen aankomende vluchten zijn en geen aankomende schepen.

Later alleen nog een verslag van de aankomst. Ik hoop dat ik wifi kan vinden op Singapore.
Er was iemand lekker bezig met een soort radiografisch vliegtuigje en dat s morgens om 07.00 u.
De koffers zijn gepakt, we hebben een gezellig laatste etentje gehad met Marcel, op zijn kosten. Aardig hoor.
Weer een mooie tafel aan het zwembad bij 27 graden.
Ik heb me weer tegoed gedaan aan krab. Heerlijk !
De fam Weetikallang at met ons mee en het was zowaar gezellig.
Eka kwam nog ff gedag zeggen en heeft zich door Frits laten prikken tegen het roken.
Caroline is ervan af we hopen dat het bij Eka ook lukt.
Roland heeft afscheid genomen van zijn wandelvrienden en Ram kwam de laatste bestelling brengen.
Hier en daar waren er al traantjes om ons vertrek... Ahhh, lief !
Ugiek, zij woont in Centraal Lombok, komt morgenmiddag naar de luchthaven om gedag te zeggen.
We kregen van Sri een zak dragonfruit en van Rodi een zak manggis, echt allerliefst.
Straks dus een heerlijk ontbijt.
Nog ff zwemmen en na de lunch de laatste dingen in de handbagage en dan vertrekken we met de al uitgeprinte boardingpassen in de pocket !

  • 19 Februari 2015 - 00:37

    Paula:

    Jullie staan ervan op de kop, een fijne 3 maanden en fijn om weer naar huis te gaan, het is hier niet echt lekker weer vrijdag, maar de temperatuur gaat stijgen, dat wordt maandag met Lenny naar het zwembad om je huid te laten verwennen Elsje.
    Een mooi afscheid van de vrienden en Novi/Adi plus de kleine man Rizky, Eka veel sterkte met het afkicken van roken, het is mij ook gelukt het moet kunnen.
    Lombok zal stil zijn zonder jullie 3-en, Capelle en de rest van de Hollandse vrienden ziet jullie gaarne komen met mooie verhalen en foto's.
    Lieve luitjes een goede en veilige reis en een behouden thuiskomst, met veel liefs en dank voor alle berichten, foto's en mailtjes in de afgelopen 3 maanden, ik heb genoten.

  • 19 Februari 2015 - 00:53

    Wijsamen Naarlombok:

    We hebben het graag gedaan Paultje, ondanks de internet- en de waarbenjij.ni- perikelen.
    Bedankt iedereen voor de goede reis wensen, zodra ik kan pen ik nog ff wat neer.

  • 19 Februari 2015 - 09:00

    Lidia:

    Helaas voor jullie zit het er weer op. Zo snel als deze drie maanden voorbij zijn gegaan. Om bij Paula aan te sluiten. Ik heb genoten van alle verhalen en de mooie plaatjes. Voor mij was het of ik er weer een beetje was.
    Els, Frits en Roland een hele goede terugreis. Veilige vlucht gewenst.

  • 19 Februari 2015 - 11:57

    Els:

    We gaan nu het vliegtuig in !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Senggigi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

thuis

19 Februari 2015

weer naar huis

18 Februari 2015

laatste dag voor vertrek

17 Februari 2015

laatste tripje

16 Februari 2015

Bericht
Wijsamen

Ons boek 2014-2015 deel 2

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4734

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: