rustig dagje - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu rustig dagje - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu

rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Wijsamen

15 Februari 2015 | Indonesië, Senggigi

Na het ontbijt naar het strand gelopen waar een paar mannen bezig waren om vis te grillen, we MOESTEN proeven, dus dat deden we maar en het was heerlijk.
Onze vaste masseuse kwam ook meteen op ons af en wist ons meteen te vertellen dat we hier nog maar 5 dagen zouden zijn, de tam-tam werkt beter dan ons eigen geheugen :-)
Nadat we een stuk hadden gelopen zijn we maar terug gegaan want het begon ongezellig te spetteren.
Ondanks het regentje, meer was het niet, zijn we toch gaan zwemmen, het water was heerlijk koel.
Er was geen zuchtje wind en dat maakte dat de koele temperatuur van 26 graden het toch warm maakte.
Frits ging lekker lezen op zijn ligstoel op ons eigen terrasje, dat is nog steeds een enorme luxe dat dat aan ons wordt toegestaan.
Na een uurtje zag hij dat de mieren hem weer hadden ontdekt en ze hadden een minuscuul wondje op zijn enkel gevonden en waren er op dat plekje driftig aan het kluiven.
Meteen douchen, betadine erop en een antibioticum innemen, geen herhaling van 2 jaar geleden.
Tegen half 3 brak de zon weer door al was het niet van harte.
Al met al een heel rustig dagje tot nu toe.
Vanavond het hart van een bananenboom gegeten, het lijkt op vleescurry met rijst en het is zo ontzettend lekker...we hebben ervan genoten.

• 15 Februari 2015 - 11:32

Paula:

Wat een vrolijke foto's Elsje, ik krijg zin in de lente, gezellig een wandelingetje met al het lekkers onderweg, dan het eten van hethartvan de banaan, het ziet er heerlijk uit, Ro lijkt nog niet overtuigt, maar volgens mij hebben jullie je bordje schoon op gegeten. Frits1 je had met recht mee-eters, gelukkig hadden jullie het snel in de gaten dus geen souvenier naar huis.

Het is hier prachtig weer, geen zondagswandeling, wij krijgen visite, gezellig met vakantiefoto,s uit Oostenrijk, dus weer heel wat te zien en bij te praten.

Voor allen een fijne avond/dag.

• 15 Februari 2015 - 13:23

Wijsamen Naarlombok:

Paultje, we vonden het alle drie ff lekker.
    Geniet van je visite en van de foto's.
    Wij gaan ons voorbereiden op ons laatste tripje morgen en gaan zo lekker slapen.

• 15 Februari 2015 - 16:08

Lenny:

Als Moos in de Beethovenstraat loopt hoort hij plotseling een harde stem : "stop !!! blijf staan, loop niet verder !".
    Vervolgens valt er een dakpan met een grote klap voor hem op de stoep, hij kijkt verbaasd om zich heen, ziet niets en loopt verder.
    Als hij wil oversteken hoort hij vervolgens : 'blijf staan, niet oversteken, blijf op de stoep". Moos blijft aan de grond genageld staan en ziet vervolgens een bus met grote snelheid door het rode stoplicht rijden. Hij kijkt weer om zich heen , ziet niets en zegt nu : "wie hoor ik, wie ben jij ?". Een zwoele stem antwoordt: "ik ben je beschermengel, ik ben altijd bij je ".
    Waarop Moos antwoordt: " waar was je dan op mijn trouwdag ?".

• 15 Februari 2015 - 22:46

Hanneke:

Wat goed, dat jullie t snel zagen, van die beestjes, t is tot nu toe, voor Frits gebleven bij bloedneuzen?? Of heb ik nog iets gemist?? en voor Ro zn sleutelbeen en enkel, en een griepje?? en jij??? is t bij jouw allemaal goed gegaan?? Mag je helemaal geen wijn of iets sterkers?? en je ziet er zo goed uit, hebt zulke leuke kleren aan. ben zo trots op je.. die foto van jou en Frits is ook zo lief. sorry dat ik zo laat reageer, neem aan, dat je geluid zacht staat??? xx van mij