babbeltje - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu babbeltje - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu

babbeltje

Blijf op de hoogte en volg Wijsamen

10 Februari 2015 | Indonesië, Senggigi

Vandaag heb ik echt niks te vertellen.
Lekker gezwommen, je kon er de klok weer op gelijk zetten dat het van blauw in een half uur pikzwart was, daarna weer blauw en nog zwarter, toen een aarzelende zonsondergang en tijdens het eten, we kwamen Jan en Sherly tegen bij Amalia, barstte er een enorme regenbui los, toen we weer naar huis liepen was het weer droog.
Laat in de middag kwam er een bus met Aussies en in no time was het gedaan met de rust en was het een kabaal van jewelste van zo'n man/vrouw of twintig die duidelijk al wat bier in hun lijven hadden zitten en daar vrolijk mee door gingen.
Wij haakten dus af...
Nog wat plaatjes gemaakt in de tuin waar ik niet ontevreden over ben.
Ram, de houtsnijder kwam nog ff langs en liet ons de bestelde dingen zien die hij had gemaakt.
Puik in orde.
Nog ff wachten op de bestelde kettingen en dan sluiten we het af.
Vandaag eten met Novi en Adi.
Woensdag ons laatste uitje met Hamdan en dan geloven we het verder wel.
De laatste week, hoeven we niks meer...

  • 10 Februari 2015 - 00:47

    Paula:

    Gezellig nog een tripje woensdag, dan ga ik de scan in, ik ga liggen denken hoe jullie de dag doorbrengen, dat schijnt de claustrofobie minder te laten zijn, daarna zij jullie wijs om niets meer te doen dan te genieten van de warmte en het water, het blijkt te schelen met de jetlag. nog een paar mooie kiekjes en wij zijn ook heel tevreden, we gaan de zon voor jullie bestellen bij aankomst in Holland.

    Novi en Adi veel liefs en een dikke knuf voor Rizky, ik hoop dat alles goed gaat met de kleine jongen.

    Een fijne dag met elkaar, groetjes voor alle bekende, ik ga slapen.

  • 10 Februari 2015 - 10:22

    LENNY:

    Mooie foto van het zwembad met tuin.
    Hier gebeurd ook niets.
    De laatste paradijs dagen zijn aangebroken.
    Zeg tegen Ram dat het beeld een mooie plek heeft gekregen bij Bas.
    Geniet er nog met volle teugen van.
    Ik zal blij zijn... en met mij vele andere.... als je weer thuis ben.
    Gezellig een bakkie of een happie doen.

    Iedereen de groetjes daar, ze zullen jullie missen.

  • 10 Februari 2015 - 11:45

    Lenny:

    Moos zit met zijn 2 buitenlandse vrienden in het cafe te praten over hun sexuele prestaties, de Franse Jacques zegt: " ik heb mijn vriendin vannacht helemaal met olijfolie ingesmeerd en daarna heb ik haar vijf minuten lang laten gillen". De Italiaanse Giancarlo zegt: "ik heb mijn vrouw met spaghettisaus overgoten en het er vervolgens weer afgegeten, ze heeft een half uur liggen gillen".
    Moos: "die van mij heeft gisteravond zes uur gegild".
    Jacques antwoordt: "zes uur......hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?".
    Moos: "ach ik dacht ik smeer voor de gein een keer slagroom op haar borsten......en toen uh....heb ik per ongeluk mijn handen aan de gordijnen afgeveegd......".

  • 10 Februari 2015 - 17:48

    Wijsamen Naarlombok:

    Paultje, in de scan, ogen dicht, muziekje mee, oortjes in en alles is zo voorbij...
    Zal de groetjes overbrengen van jou en Lenny.
    Lenny je mop kende ik al, zij het ietsje anders, hij is enig !

  • 10 Februari 2015 - 17:51

    Dolly:

    Hoi Els Frits en RO. Ik al weer een weekje weg bij jullie,maar mis het nog steeds, het Babbels met RO ,en vooral het zwemmen.Hier gaat alles z,n gangetje.dit weekend carnaval. Niet dat we dat gaan vierde., maar wel op de kleintjes passen wat ook heel leuk is,verdere wacht ik op bericht van RO om meschien op vakantie gegaan in Frankrijk. Veders wens ik jullie nog 2 geweldige weken, groetjes dolly

  • 10 Februari 2015 - 20:29

    Jo:

    Ik hoop dat jullie me excuseren voor het weinig tot niet reageren... Ik werk hard aan en met mezelf, het gaat moeizaam en langzaam, wil niemand verontrusten... In tegendeel, maar het gaat (nog) niet goed met mij, en daarom kan ik niet reageren. Het spijt me

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Senggigi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

thuis

19 Februari 2015

weer naar huis

18 Februari 2015

laatste dag voor vertrek

17 Februari 2015

laatste tripje

16 Februari 2015

Bericht
Wijsamen

Ons boek 2014-2015 deel 2

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 4748

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: