Afscheid van stagiaires - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu Afscheid van stagiaires - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Wijsamen Naarlombok - WaarBenJij.nu

Afscheid van stagiaires

Blijf op de hoogte en volg Wijsamen

11 Februari 2015 | Indonesië, Senggigi

Zoals we al hadden gezegd, weinig gedaan, want de laatste week doen we niks
Behalve nog 1 trip.
Tijdens het ontbijt werd er door het vertrekkende stel stagiaires een flink aantal foto's gemaakt als " memory". We hebben echt plezier gehad met ze.
Wie weet zien we ze nog eens terug, Lombok is niet groot.
Vandaag weer lekker aan het zwembad gehangen.
Helaas is Frits zijn e-reader waarschijnlijk ter ziele, want hij geeft een raar beeld weer. Er werd al geopperd dat het mogelijk vocht zou kunnen zijn, maar in de zon leggen helpt niks en resetten haalde ook niks uit.
Maar eens kijken of Sony raad weet, tenzij jullie iets weten...en anders is het jammer.
Vlak voor onze neus streek een gigantische sprinkhaan neer, ik kon hem of haar mooi fotograferen, want het beest(je) bleef braaf zitten tot ik klaar was.
Halverwege de middag betrok het weer dus heb ik die tijd gebruikt om de achterblijvende medische tassen opnieuw in te richten. Alles is nu overzichtelijk voor Marcel.
1 grote tas met alleen verbandmiddelen en 1 grote tas met alleen maar medicijnen.
Alle medicijnen zijn in plastic ziplocks gedaan met etiketjes erop waar het medicijn voor is. (Al zal hij ons altijd contacten voordat er iets zal worden gebruikt.)
Alvast de was uitgezocht, zodat als het schoon is, het zo vanuit de koffer de kast in kan.
Vanavond met Novi en Adi gegeten bij de Office, (ook daar al nieuwe meubels...) met een matige zonsondergang die door het wolkendek toch ook wel weer iets bijzonders had.
Kleine Rizky is een mooie, lieve, rustige baby.
Novi en Adi zijn kalme ouders, die het samen prima rooien.
Anketank, jouw gebreide jasje staat hem schattig.
Vandaag een kort buitje regen en verder lekker zonnig en " slechts" 27 graden wat gewoon koel aanvoelt.
Dit was onze dag...

  • 11 Februari 2015 - 00:58

    Paula:

    Een bezige dag voor jullie al zeg je ik doe niks meer, leuk dat die jongelui zo met hart en ziel aan hun werk en de bezoekers verknocht zijn, de belevenissen zullen nog jaren onderwerp van gesprek blijven.
    Arme Frits kan niet meer lezen, nou ja misschien leent Elsje haar leesplankje nog wel uit, gelukkig is het nog maar een dik weekje.
    Wat een wolkje die Rizky een paar prachtige kijkers, fijn dat ie het goed vind om op deze wereld te zijn, hij had natuurlijk net de knuffels van ons (Lenny en mij) doorgekregen, gek idee dat als jullie de volgende keer daar zijn hij al loopt.
    Het was hier ook net lente, heerlijk zacht van temp, bij de oogarts mag ik 2 maanden wegblijven, m'n ogen zijn niet achteruit gegaan, een +-punt maar ik juich niet te vroeg, we hebben het wel even gevierd door een heerlijke lunch te gaan gebruiken in de stad, nee niet in de Markthal hoor.

    Voor jullie een fijne dag, ik ga pitten morgen is het weer vroeg dag in huize Hartman.

  • 11 Februari 2015 - 10:01

    Wijsamen Naarlombok:

    Wel balen, ik krijg de youtube niet geopend, steeds de melding dat ie niet gevonden kan worden....

  • 11 Februari 2015 - 10:17

    Lenny:

    Wat een schatje de kleine Rizky, en leuk dat hij de kleertjes aan heeft van Anke.
    De foto's zijn weer leuk, voor jullie ook om straks weer terug te zien.
    Balen voor Frits, ik denk dat er een nieuwe e-reader moet komen.
    Sorry hoor!! ik heb echt niets te vertellen.

  • 11 Februari 2015 - 15:01

    Wijsamen Naarlombok:

    Geen punt hoor Lenny, gewoon een klein stukje is ook al leuk om te lezen.
    Ik ben ook bang dat het een nieuwe e-reader gaat worden, hoewel...hij mag de mijne wel. Ik lees veel op mijn ipad.
    Fijne dag nog voor jullie !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Senggigi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

thuis

19 Februari 2015

weer naar huis

18 Februari 2015

laatste dag voor vertrek

17 Februari 2015

laatste tripje

16 Februari 2015

Bericht
Wijsamen

Ons boek 2014-2015 deel 2

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 4747

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: